Przejdź do treściPrzejdź do wyszukiwarki
pantene logo
Jak się to wszystko zaczęło - Banner

Jak to się wszystko zaczęło?

PANTENE I UNIWERSYTET YALE UJAWNIAJĄ MOC WŁOSÓW

Jako wiodąca marka produktów do pielęgnacji włosów, która zainwestowała w zrozumienie prawdziwej mocy włosów, Pantene ma misję odkrycia ważnego społecznego, psychologicznego i emocjonalnego wpływu, jaki włosy mają na indywidualną tożsamość.

W 2017 roku międzynarodowe badanie przeprowadzone przez dr Marianne LaFrance z Uniwersytetu Yale i Pantene ujawniło, że 9 na 10 kobiet na całym świecie nie jest zadowolonych ze swoich włosów. Badanie dowiodło również, że kiedy mamy piękne włosy, to wiąże się to z poczuciem, że jesteśmy bardziej produktywni, mniej zestresowani, bardziej wypoczęci, silniejsi społecznie, bardziej odporni, silniejsi fizycznie i bardziej nad wszystkim panujemy.

Pantene zobowiązuje się zmienić to, że tak niewiele osób cieszy się swoimi włosami, a co za tym idzie moc, którą nam one przekazuje. Pantene rozumie prawdziwą moc włosów (bardziej niż przyznaje to opinia publiczna) i gdyby więcej ludzi czerpało z mocy społecznych, psychologicznych i emocjonalnych korzyści, jakie niosą włosów, mogłoby to zmienić ich każdy dzień i całe życie. Poprzez nasze produkty i działania w społeczeństwie chcemy zachęcić wszystkich do doświadczenia i wykorzystania mocy, jaką dają włosy.

Kiedy wpiszesz w Google słowa związane z włosami i samopoczuciem, pojawia się szereg negatywnych skojarzeń. Pantene przeprowadziło wywiady ze 100 kobietami, aby zrozumieć prawdziwe znaczenie włosów dla tożsamości i poczucia własnej wartości.

Seria Pantene Google Video and Confessionals przedstawia 10 kobiet (na 100 ankietowanych), które dzielą się bezpośrednimi, intymnymi spostrzeżeniami, które jednak brzmią znajomo, na temat siły, jaką naprawdę mają włosy.